שיווק, מה חשוב יותר האריזה או התוכן?

הבגד עושה את האדם והשיווק את המוצר

על מה לשים את הדגש - על התוכן או אולי האריזה? מה יותר חשוב - להביא את הלקוחות או לגרום להם להישאר, במה הכי כדאי להשקיע מאמץ?

ריקוד אפריקאי או מערכת קולנוע ביתי, גם כאן וגם כאן השלב הראשון בבחירה של הלקוח היא לא דרך חוויית השימוש או חוויית הצפיה אלא באריזה. אז נכון שיוצרים, אנשי חזון ויזמים לרוב ממוקדים מאוד בתוכן אותו הם מציעים. מה שחשוב הוא לזכור שכאשר המטרה היא חשיפה רחבה כדאי מאוד לא להזניח את האריזה.

 

שיווק רבותי, שיווק. אנחנו פוגשים שוב ושוב עסקים עם מוצרים מדהימים שממוקדים במוצר ולא בתועלות ללקוח, אם אתם רוצים להגדיל מכירות, להקטין הוצאות תתחילו לחשוב שיווק חכם, שיווק שנוגע בצרכים הבסיסיים ובמאוויים של הלקוחות שלכם. להתמקד בתוכן, במה שהלקוח יקבל זה חשוב מאוד - אולם זה בא על חשבון התשתית השיווקית והנראות שלכם אז משהו בסיסי מאוד חסר.


הפעם בטור השבועי מנטור של השל בעיתון גלובס התקבלה דילמה שבטוח מוכרת לרבים, התשובה כאן למטה.

מקווים שתיהנו וכמובן שנשמח לתגובה


יצירת קשר   השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

שם מלא
טלפון
דוא"ל
נושא
הודעה


לקבלת ייעוץ עסקי (ללא התחייבות)

מלא פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם

שם
טלפון
דואל
שם חברה

מבין לקוחותינו

לקבלת טיפים

שם
מייל

כל הזכויות שמורות © השל ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני   |  ייעוץ עסקי  |  פרופיל חברה  |  בלוגתנאי שימוש  |  מפת האתר

מענה אנושי  |  יחסי ציבור   |  רואה חשבון  |  מרצים    

 


אינטרנט פולפאוור :: חברת בניית אתרים