הרצאת שירות לקוחות מעולה

כמה אתה באמת רוצה לקוחות מרוצים?

לצוות לא באמת אכפת מהלקוח?
הלקוחות לא חשים שרוצים אותם ועוזבים?
נמאס לך לפצות לקוחות בגלל שירות לא טוב?

'התמסרות לקוח - ההרצאה', הרצאה של השראה, תובנות, מוטיבציה, להט ואמונה לנותני השירות בארגון

 

היכולת לתת שירות לקוחות מעולה עושה את ההבדל בין ארגון רגיל לארגון מעולה. הרצאת שירות לקוחות 'התמסרות לקוח - ההרצאה' נותנת בזמן קצר כלי שירות ושימור לקוחות חדים ומשוייפים, תובנות ישומיות וגורמת  לאנשי צוות שירות לקוחות להשיג יעדי שביעות רצון לקוח גבוהים יותרעם המון אנרגיה, מוטיבציה והשראה.


אחרי מאות הרצאות בפורומים גדולים ובקטנים ואינטימיים, אחרי ניהול,ליווי, פיתוח ושיפור מערכי שירות למדנו המון על מה עובד ומה לא עובד. למדתנו מלמטה מהם התפיסות, התובנות ,החשיבה, הכלים והטכניקות שמביאים לקוחות לשביעות רצון יום אחרי יום. כל זאת בשילוב עם היכרות עמוקה של תפיסות וכלי שירות לקוחות מהמתקדמים בעולם הביאו לפיתוח הרצאת שירות לקוחות 'התמסרות לקוח - ההרצאה' שעושה שינוי ומגדילה מכירות בארגונים.

 

הרצאת שירות לקוחות 'התמסרות לקוח - ההרצאה', מה בהרצאה?

  • מהי התמסרות לקוח ולמה זה טוב
  • תפיסות ותובנות שירות לקוחות מתקדם
  • כייף והמון כייף ובדיחות של מכירות
  • הצגת מודל תהליך מכירה מוכוונת לקוח
  • מה צריך כדי למכור ולהיות איש שירות לקוחות
  • כלים לטיפול בהתנגדויות בשפת הלקוח
  • סיפורי שירות לקוחות גרועים ומצחיקים ועל שירות לקוחות מעולה ומפעים

 

כל תכני הרצאת שירות לקוחות 'התמסרות לקוח - ההרצאה' מותאמים לשפת הארגון, תכני הארגון, לקוחות הארגון, הקשיים והתנגדויות לקוח עימם מתמודדים אנשי המכירות.

 

הרצאת שירות לקוחות 'התמסרות לקוח- ההרצאה', שאל את מי שכבר הצליח


אל תסתמך רק על דעתי, אתה מוזמן לצפות בלקוחותינו ממליצים ומספרים, ופשוט ליצור קשר, לשמוע אישית ממני, להתרשם וגם לדבר עם מי שכבר הצליח (לאחר שעבר את הרצאת 'התמסרות לקוח - ההרצאה' כמובן) להגיע ליעדי שביעות רצון לקוחות גבוהים במיוחד.

 

הרצאת שירות לקוחות 'התמסרות לקוח- ההרצאה', מילה אישית ממני – השל


שיפור יעדי שירות לקוחות וההצלחה העסקית שלך היא השליחות שלי ושל הצוות שאיתי. זו האמונה והמטרה הבלתי מתפשרת, הסיבה שאני, השל וכל הצוות, באים כל יום לעבודה. הדבר שנותן לנו כח ואנרגיה להמשיך ולעשות את זה, להרצות,ללוות לאמן ולתת ייעוץ מקיף ומתקדם כדי להביא אותך למיצוי כישוריך העסקיים.

 

הרצאת שירות לקוחות 'התמסרות לקוח- ההרצאה', למי זה טוב?

 

  • ארגון שמבין ששרות זה ליבת ההצלחה העסקית
  • ארגון שרוצה להגדיל אחוזי סגירה
  • ארגון שרוצה לרענן ולחדש אנרגיות של ומוטיבציה לאנשי המכירות
  • ארגון שרוצה למצות את כמות הלקוחות הפוטנציאלים
  • ארגון שרוצה לקוחות מרוצים
  • ארגון שמבין שנאמנות לקוח היא עניין מאוד ריווחי ונכון

 

אתה לא לבד, הדבר החשוב הוא שתדע שיש לך שותף טוב לדרך. השל רייחלביץ והצוות שלו עומדים לרשותך. יחד איתך נצליח ונביא את כישוריך כמנהל ומנהיג למקסימום. ואת הארגון למקום האמיתי בו הוא ראוי להיות.
מומלץ לבקר גם בעמוד סדנת מכירות, אחרי הרצאת מכירות אנחנו אוהבים לתת גם סדנת מכירות מעולה, יש מצב שיהיו שם תכנים שיכולים לסייע לארגון שלך.


יצירת קשר   השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

שם מלא
טלפון
דוא"ל
נושא
הודעה


לקבלת ייעוץ עסקי (ללא התחייבות)

מלא פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם

שם
טלפון
דואל
שם חברה

מבין לקוחותינו

לקבלת טיפים

שם
מייל

כל הזכויות שמורות © השל ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני   |  ייעוץ עסקי  |  פרופיל חברה  |  בלוגתנאי שימוש  |  מפת האתר

מענה אנושי  |  יחסי ציבור   |  רואה חשבון  |  מרצים    

 


אינטרנט פולפאוור :: חברת בניית אתרים