חזון ארגוני, היישום הנכון שלו

חזון ארגוני, עד כמה חשוב שיהיה אחד כזה והאם הוא אמור להיות בלב או תלוי על הקיר?

האם יש צורך בחזון ארגוני, מה הוא אמור לכלול, האם מספיק לכתוב חזון או שיש צורך בעוד פעולות, חזון ארגוני הוא רק מילים או שיש בו יותר מזה?

 

חזון ארגוני וגם חזון עסקי נמצאים רבות בכותרות כנושא הכרחי לכל ארגון עסקי אשר מכבד עצמו. המאמר המצורף כאן למטה כחלק מהטור השבועי "מנטור" של השל רייחלביץ שפורסם בעיתון גלובס בא לתת תשובה לכל החוככים בדעתם בעניין. 

 

ישנן דוגמאות רבות כל כך לשימוש לא נכון בכלי של חזון ארגוני, ומנגד ישנן גם דוגמאות למהלכים כאלה שצלחו. קמפיינים כגון "זו זכות לתת שרות" אשר מסתמכים על חזון מאוד ברור. חזון עסקי או חזון ארגוני שבבסיסו לדוגמא - נושא השרות ,אשר יצאו מוקדם מדי לאויר העולם. זאת כיוון שעל פניו לארגון לא היתה את היכולת לממשם, או לחילופין הקמפיין הנפלא של "תמיד כן" אשר לטעמי היתה בו קורלציה בין יכולות הארגון לממש את החזון לבין הפרסום שלו. הנקודה העיקרית היא שחזון הוא טוב ויפה אולם רק אם הוא מיושם בפועל ומפעם בלב העובדים.

תיהנו וכמובן נשמח לתגובה

 חזון ארגוני

 

 


יצירת קשר   השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

שם מלא
טלפון
דוא"ל
נושא
הודעה


לקבלת ייעוץ עסקי (ללא התחייבות)

מלא פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם

שם
טלפון
דואל
שם חברה

מבין לקוחותינו

לקבלת טיפים

שם
מייל

כל הזכויות שמורות © השל ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני   |  ייעוץ עסקי  |  פרופיל חברה  |  בלוגתנאי שימוש  |  מפת האתר

מענה אנושי  |  יחסי ציבור   |  רואה חשבון  |  מרצים    

 


אינטרנט פולפאוור :: חברת בניית אתרים