ניהול ויחסי עובד - כיצד להתקדם מבפנים

קידום עצמי בארגון ומה הוא דורש באמת

 אתם באמת מאמינים שעל מנת להתקדם צריך לעבוד קשה ולהצטיין בתחום העשיה? נו באמת... הדרך לקידום בעבודה, בחיים, בחברה ובכלל עוברת דרך המון יחסי אנוש ותקשורת אנושית. 

 

התפיסה שלפיה על מנת להצליח בחיים על מנת להתקדם בעבודה כל מה שנדרש הוא לעבוד קשה, להשקיע ולהיות ממש טובים אף פעם לא היתה נכונה באמת. מי לא מכיר לפחות אדם אחד שאוחז בתפקיד שלא ברור בזכות אילו כישורים דווקא הוא נבחר אליו ולא אחרים טובים הרבה יותר ברמה הטכנית? 

הפעם בטור השבועי "מנטור" של השל בעיתון גלובס שאלה הנוגעת לענייני קידום, זה לא משנה אם אתה עובד שרוצה להתקדם או איש עסקים שחפץ לסגור עסקה, בסופו של יום הכישורים לבד ממש לא יבטיחו הצלחה, נדרשת מיומנות נוספת - קוראים לה תקשורת אנושית. 

חשוב לזכור ולא לשכוח את החוק הראשון במכירות המלמד כי רק אם יחבבו אתכם אז אולי גם יסגרו אתכם. אבל אם לא יחבבו אתכם בטוח שלא משנה בכלל אילו כישורים מקצועיים אתם מביאים, אף אחד לא ירצה אתכם, אז עשו שיחבבו אתכם. 

מוזמנים לכתבה כאן למטה, מקווים שתיהנו וכמובן נשמח לתגובה 

 תוצרת חוץ


יצירת קשר   השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

שם מלא
טלפון
דוא"ל
נושא
הודעה

לקבלת ייעוץ עסקי (ללא התחייבות)

מלא פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם

שם
טלפון
דואל
שם חברה

מבין לקוחותינו

לקבלת טיפים

שם
מייל

כל הזכויות שמורות © השל ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני   |  ייעוץ עסקי  |  פרופיל חברה  |  בלוגתנאי שימוש  |  מפת האתר

מענה אנושי  |  יחסי ציבור   |  רואה חשבון  |  מרצים    

 


אינטרנט פולפאוור :: חברת בניית אתרים