סדנת מכירות טלפוניות - טלמרקטינג

כי זה כיף למכור בטלפון כשיודעים איך למכור

נמאס לך מרשימות שרופות? רוצה להגדיל את אחוזי התיאום, ההגעה והמכירה? רוצה לקצר זמני שיחת מכירה ולייעל אותה?

 

סדנת מכירות טלפוניות (טלמרקטינג) 'הנסיך שבטלפון - המכירה המלכותית' - מביאה מוקדי מכירות ליעדי מכירות נשגבים. סדנה ממוקדת, חדה ומצחיקה שמביאה לתוצאות ולהגדלת כמות המכירות בארגון שלך.

 
צור קשר כבר עכשיו לתגבור המכירות הטלפוניות בארגון!

 

אנשי מכירות לא אוהבים מכירות בטלפון. זה רק בגלל שהם לא שולטים במיומנויות המיוחדות של המכירה הטלפונית. מומחי מכירות שהתמחו בכך נהנים מהמכירה הטלפונית, ולכן אנו מזמינים אתכם ליהנות מהניסיון שצברנו בתחום. במהלך השנים הקמתי, אפיינתי, ניהלתי והדרכתי מוקדי מכירות ושירות טלפוניים בארגונים כגון - בנקים, בתי חולים, רשתות שונות, סקיוטק, כללית משלימה, אסותא, פורטל דרושים, נונה אינטרנשיונל, דלקן 2000, המי"ל, ארגון ערכים העולמי ועוד.

 

למדתי המון מה עובד ומה לא עובד, ניהלתי אנשי מכירות ולמדתי מלמטה מהם התפיסות, התובנות, החשיבה, הכלים והטכניקות שמביאים מכירות ועוד מכירות יום אחרי יום. כל זאת בשילוב עם היכרות עמוקה של תפיסות וכלי מכירות מהמתקדמים בעולם, הביאו לפיתוח סדנת מכירות טלפוניות שעושה שינוי ומגדילה מכירות של מוקדים טלפוניים.

 

יאיר כחל יחסי ציבור"העבודה עם השל שינתה את שורת הרווח שלנו. פשוט כך."
יאיר כחל, מנכ"ל יאיר כחל - יחסי ציבור בע"מ

  

קופת חולים כללית

"אני ממליצה בחום רב על השל כיועצים מהשורה הראשונה שיוכלו לסייע,להשביח ולייעץ לכל ארגון אשר יבחר בהם."
סיגל אלגרישי, 'כללית אסטיקה וכללית משלימה'


  בית חולים אסותא"העבודה מול השל וצוותו הרגישה כמו משפחה"
אתי ימין, ראש אגף משאבי אנוש - 'אסותא מרכזים רפואיים'

 

פורטל דרושים"כל תהליך המכירה בארגון עבר התמקצעות"
דרור אפשטיין, מנכ"ל משותף פורטל 'דרושים'

 

להדרכה שמשיגה יעדים ומביאה תוצאות עסקיות מטורפות

 

 סדנת טלמרקטינג - מכירות בטלפון

 

סדנת מכירות בטלפון 'הנסיך שבטלפון - המכירה המלכותית' - מה בסדנא?

 

  • אנרגיות,כייף והמון הומור ומוטביציה
  • הצגת מודל תהליך מכירה מוכוונת לקוח
  • מה צריך כדי למכור ולהיות איש מכירות בטלפון– תובנות מהותיות להצלחת מכירה
  • חוקי מכירה מלכותיים לטלפון
  • כלים לטיפול בהתנגדויות בשפת הלקוח
  • המון סימולציות

 

כל תכני סדנת 'הנסיך שבטלפון - המכירה המלכותית' מותאמים לשפת הארגון, תכני הארגון, לקוחות הארגון, הקשיים והתנגדויות הלקוח עמם מתמודדים אנשי מכירות בטלפון.

 

סדנת מכירות בטלפון 'הנסיך שבטלפון- המכירה המלכותית', מילה אישית ממני – השל


מוקד טלפוני מעולה הוא מרכז עצבים ונתב ההצלחה העסקית של הארגון, זה כל כך חשוב לוודא שהמוקד יהיה לא פחות ממעולה, ההצלחה העסקית שלך היא השליחות שלי ושל הצוות שאיתי. זו האמונה והמטרה הבלתי מתפשרת, הסיבה שאני, השל וכל הצוות, באים כל יום לעבודה. הדבר שנותן לנו כח ואנרגיה להמשיך ולעשות את זה, להרצות,ללוות לאמן ולתת ייעוץ מקיף ומתקדם כדי להביא אותך למיצוי כישוריך העסקיים.

 

סדנת מכירות בטלפון 'הנסיך שבטלפון- המכירה המלכותית' – שאל את מי שכבר הצליח


אל תסתמך רק על דעתי, אתה מוזמן לצפות במכתבי ההמלצה והוידאו ממליצים, ופשוט ליצור קשר, לשמוע אישית ממני, להתרשם וגם לדבר עם מי שכבר הצליח (לאחר שעבר את סדנת 'הנסיך שבטלפון - המכירה המלכותית' כמובן) להגיע ליעדים מכירות נשגבים שהיו לפני כן רק בגדר חלום עבורו.

להדרכה שמשיגה יעדים ומביאה תוצאות עסקיות מטורפות

  

סדנת מכירות בטלפון 'הנסיך שבטלפון- המכירה המלכותית' – למי זה טוב?


• ארגון שמבין שמוקד מכירות ושרות זה ליבת ההצלחה העסקית
• ארגון שרוצה להגדיל אחוזי סגירה ותיאום פגישות
• ארגון שרוצה למצות את כמות הלקוחות הפוטנציאלים
• ארגון שרוצה לקוחות מרוצים
• ארגון שמבין שנאמנות לקוח היא עניין מאוד ריווחי ונכון

 

אתה לא לבד, הדבר החשוב הוא שתדע שיש לך שותף טוב לדרך. השל רייחלביץ והצוות שלו עומדים לרשותך. יחד איתך נצליח ונביא את כישוריך כמנהל ומנהיג למקסימום. ואת הארגון למקום האמיתי בו הוא ראוי להיות.

 

השל רייחלביץ בגוגל +



לקבלת ייעוץ עסקי (ללא התחייבות)

מלא פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם

שם
טלפון
דואל
שם חברה

מבין לקוחותינו

לקבלת טיפים

שם
מייל

כל הזכויות שמורות © השל ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני   |  ייעוץ עסקי  |  פרופיל חברה  |  בלוגתנאי שימוש  |  מפת האתר

מענה אנושי  |  יחסי ציבור   |  רואה חשבון  |  מרצים    

 


אינטרנט פולפאוור :: חברת בניית אתרים