הדרכת שירות לקוחות

לא נמאס לך לפצות לקוחות ממורמרים?

איך מרגיעים לקוח כועס?
איך מצמצמים הוצאות וגורמים ללקוח לחייך ולאהוב את הארגון?
איך גורמים ללקוח לרצות את השירות/מוצר ולקנות שוב פעם דווקא ממך?

 

שירות לקוחות זה זכות וזה אפשרי לעשות טוב ללקוח וגם להרוויח.

 

הדרכת שירות לקוחות טובה מגיעה במספר אופנים. המטרה היא לאפיין ולספק לך הלקוח את מה שהארגון העסקי שלך באמת צריך.
שירות לקוחות בעולם משתנה אינו דבר של מה בכך, ציפיות הלקוח, השקיפות ושיתוף המידע הפכו בשנים האחרונות את תחום שירות הלקוחות לכזה שמוביל את הארגון כולו ולא רק כנותן מענה לתלונות לקוח. ארגון מוכוון לקוח הוא כזה שכבר בתכנון האסטרטגי שלו הוא מביא לידי ביטוי את תחום שירות הלקוחות, הוא מבין שמערכת היחסים עם הלקוח תקבע את עתידו העסקי ואיתנותו הפיננסית.


תחום שירות הלקוחות הוא המוביל את פעילותינו, ומחולק ל- 4 סוגי פעילויות אותם אנו תופרים בהתאם לצרכים שלך:

 


הרעיון הוא באמת פשוט, אם לא יהיו לצוות בארגון את התובנות והכלים הנכונים לתקשורת וחיבור ללקוח (בין אם זה לקוח סופי או לקוח פנימי) הרי שניהול הסיכון ביחס לשביעות רצון הלקוח היא פשוט יותר מדי גבוהה.


יש את החלק הטכני מקצועי שזה מהות המוצר או השירות אותו אתם מספקים ויש את החלק של צורת אספקת המוצר או השירות הזה. הוא קריטי וחשוב לא פחות מהראשון.


אז אם גם אתם מאמינים שלקוח אמור לשמוח ולהאמין בכם כספק שלו, אם נמאס לכם לממן פיצויים ללקוחות ולהוציא ממון רב על קבלת והתמודדות עם תלונות אינספור. אם גם אתם חפצים בלקוחות מפרגנים, בייעול מערכת ושרשרת הקשר עם הלקוח, בהגדלת נתח לקוח ומכירות נוספות לחברים של הלקוחות שלכם – ממש כדאי שניפגש.

להדרכה שמשיגה יעדים ומביאה תוצאות עסקיות מטורפות

אני השל רייחלביץ יחד עם צוות חברת 'השל ניווט עסקים מצליחים', כאן בשביל לרתום 19 שנות ניסיון בניהול מערכי שירות לקוחות בחברות וארגונים רבים לטובת איכות השירות בארגון שלך. להגדלת שביעות רצון לקוח, להגדלת נתח לקוח ולצמצום ההוצאה על פיצוי לקוח. זה בדיוק מה שאנחנו ב- השל ניווט עסקים מצליחים יודעים לעשות!
ובקיצור... מישהו לעבוד איתו.
 

צור קשר כבר עתה והזמן את סדנת שירות לקוחות או שימור לקוחות או את ההרצאה לשיפור שירות הלקוחות שלך.

 

 

כיצד לגרום ללקוח להתמסר אליך
איך להפוך בעיה להזדמנות
כיצד לגרום ללקוח להעריך את השירות והארגון
סדנת 'קסם של לקוח - קסם של שירות' שתעשה את לקוחותיך מרוצים מהשירות שלך

  

סדנת שירות לקוחות 'קסם של לקוח - קסם של שירות' מביאה אנשי שירות לקוחות להשגת יעדי שביעות רצון לקוח נשגבים. סדנא ממוקדת, חדה, מצחיקה שמביאה לתוצאות ולהגדלת איכות שירות הלקוחות בארגון שלך. צור קשר לתיאום סדנת '10 חוקי שירות לקוחות' גם בארגון שלך כבר עתה.


 אחרי ניהול ארגוני שירות לקוחות, ליווי ופיתוח מערכי שירות לקוחות רבים ואימון אנשי שירות לקוחות - ריכזנו מודלים, מהלכים, תפיסות תובנות שעובדות. אחרי שלמדנו מה עובד ומה לא עובד, כל זאת בשילוב עם היכרות עמוקה של תפיסות וכלי שירות לקוחות מהמתקדמים בעולם הביאו לפיתוח סדנת שירות לקוחות המצליחה 'קסם של לקוח - קסם של שירות' שעושה שינוי ומביאה לשיפור איכות שירות לקוחות בארגונים.

 

הדרכת שירות לקוחות 'קסם של לקוח - קסם של שירות': מה בסדנא?

 

  • הצגת מודל תהליך התמסרות לקוח
  • מה צריך כדי לתת שירות ולהיות איש שירות לקוחות - תובנות מהותיות לשירות טוב
  • חוקי שירות לקוחות (עשרה)
  • כלים לטיפול בהתנגדויות בשפת הלקוח
  • המון סימולציות
  • כייף והומור

 

כל תכני הדרכת 'קסם של לקוח - קסם של שירות' מותאמים לשפת הארגון, תכני הארגון, לקוחות הארגון, הקשיים והתנגדויות הלקוח עמם מתמודדים אנשי שירות לקוחות.

 

שאל את מי שכבר הצליח


אל תסתמך רק על דעתי, אתה מוזמן לצפות במכתבי ההמלצה והוידאו ממליצים, ופשוט ליצור קשר, לשמוע אישית ממני, להתרשם וגם לדבר עם מי שכבר הצליח (לאחר שעבר את סדנת 'קסם של לקוח- קסם של שירות' כמובן) להגיע ליעדישביעות רצון לקוח נשגבים.

 

מילה אישית ממני – השל


שביעות רצון לקוח, חוויית שירות מעולה ואיכות שירות לקוחות יוצאת מהכלל, שמביאים להצלחה העסקית שלך היא השליחות שלי ושל הצוות שאיתי. זו האמונה והמטרה הבלתי מתפשרת, הסיבה שאני, השל וכל הצוות, באים כל יום לעבודה. הדבר שנותן לנו כח ואנרגיה להמשיך ולעשות את זה, להרצות,ללוות לאמן ולתת ייעוץ מקיף ומתקדם כדי להביא אותך למיצוי כישוריך העסקיים.

 

הדרכת שירות לקוחות 'קסם של לקוח - קסם של שירות': למי זה טוב?


• ארגון שמבין ששירות זה ליבת ההצלחה העסקית
• ארגון שרוצה להגדיל אחוזי סגירה
• ארגון שרוצה למצות את כמות הלקוחות הפוטנציאלים
• ארגון שרוצה לקוחות מרוצים
• ארגון שמבין שנאמנות לקוח היא עניין מאוד רווחי ונכון

 

אתה לא לבד, הדבר החשוב הוא שתדע שיש לך שותף טוב לדרך. השל רייחלביץ והצוות שלו עומדים לרשותך. יחד איתך נצליח ונביא את כישוריך כמנהל ומנהיג למקסימום. ואת הארגון למקום האמיתי בו הוא ראוי להיות.


יצירת קשר   השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

שם מלא
טלפון
דוא"ל
נושא
הודעה


לקבלת ייעוץ עסקי (ללא התחייבות)

מלא פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם

שם
טלפון
דואל
שם חברה

מבין לקוחותינו

לקבלת טיפים

שם
מייל

כל הזכויות שמורות © השל ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני   |  ייעוץ עסקי  |  פרופיל חברה  |  בלוגתנאי שימוש  |  מפת האתר

מענה אנושי  |  יחסי ציבור   |  רואה חשבון  |  מרצים    

 


אינטרנט פולפאוור :: חברת בניית אתרים