פיתוח מוקד מכירות טלפוני - טלמרקטינג

נמאס לך מכך שהמוקד לא עומד ביעדים?

נהלי עבודת מוקד
הגדרת מערכות ואפיון פרופיל עובדים
בניית תסריטי שיחה ופיתוח מנהלי המוקד

כל מה שצריך ע"מ לשפר את ביצועי מוקד המכירות שלך

 

מוקד מכירות טלפוני או מוקד טלמקרקטינג, call center, contact center זה לא משנה איך תקראו לזה - משנה מה התוצאות שאתם רוצים שהמוקד יביא לכם.


מוקד טלפוני הוא מרכז העצבים של הארגון, מוקד טוב יכול להרים ארגון ולשפר תוצאות עסקיות באחוזים ניכרים או להיפך. לנו ב' השל ניווט עסקים מצליחים' כלל לא משנה אם המוקד שלכם הוא בגודל של 5 עמדות או של 825 עמדות. אם  יש לכם 10 עובדים או 3200 עובדים. מה שחשוב זה רק האם אתם רוצים לשפר את ביצועי והספקי המוקד שלכם. תהליכי 'האצולה הטלפונית' של השל פותחו על מנת להגדיל ולשפר תוצאות עסקיות וכמותיות במוקדים טלפוניים העוסקים בתחומי מכירות,שירות לקוחות,שימור לקוחות. 

צור קשר לתיאום פגישת היכרות והצגת תהליכי ' האצולה הטלפונית' לשיפור מוקד הטלמרקטינג גם בארגון שלך כבר עתה.


 

פיתוח והשבחת מוקד טלפוני 'האצולה הטלפונית' - מה בתהליך?

 

  • אפיון ארגוני ושיווקי ובניית תוכנית פעילות מקיפה
  • בניית תרשימי זרימה, תסריטי שיחה, מערכי מכירה חכמים
  • הכשרה מקיפה של אנשי המכירות וגם פיתוח מנהלי המוקד
  • הרצאות, סדנאות, חניכה אחד על אחד, ליווי ישיבות צוות ועוד
  • הטמעת שפה ייחודית לנאמנות וגאוות יחידה
  • אנרגיות,כייף והמון הומור ומוטביציה
  • תרגול שוטף והמון המון סימולציות

 

 כל תכני ותהליכי שיפור והשבחת מוקד טלמרקטינג ומוקדים טלפוניים 'האצולה הטלפונית' מותאמים לשפת הארגון, יעדי הארגון, תכני הארגון, צרכי הארגון ולקוחות הארגון.

 

פיתוח והשבחת מוקד טלפוני 'האצולה הטלפונית', מילה אישית ממני – השל


במהלך 18 השנים האחרונות הקמתי, אפיינתי, ניהלתי והדרכתי מוקדי מכירות ושרות טלפוניים בארגונים כגון -רשת פרופורציה, סקיוטק, כללית משלימה, אסותא, פורטל דרושים, דלקן 2000, ארגון ערכים העולמי ועוד...למדתי המון מה עובד ומה לא עובד. ניהלתי אנשי מכירות ולמדתי מלמטה מהם התפיסות, התובנות ,החשיבה, הכלים והטכניקות שמביאים מכירות ועוד מכירות יום אחרי יום. כל זאת בשילוב עם היכרות עמוקה של תפיסות וכלי מכירות מהמתקדמים בעולם הביאו לפיתוח תהליכי 'האצולה הטלפונית' לשיפור מוקדים  טלפונים. תהליכים של 360 מעלות המשלבים מיונים, סדנאות, הרצאות, חניכה, כתיבת תסריטים ובניית תרשימי זרימה יחד עם ליווי טכנולוגי. ההצלחה העסקית שלך היא השליחות שלי ושל הצוות שאיתי. זו האמונה והמטרה הבלתי מתפשרת, הסיבה שאני, השל וכל הצוות, באים כל יום לעבודה. הדבר שנותן לנו כח ואנרגיה להמשיך ולעשות את זה, להרצות,ללוות לאמן ולתת ייעוץ מקיף ומתקדם כדי להביא אותך למיצוי כישוריך העסקיים.

 

פיתוח והשבחת מוקד טלפוני 'האצולה הטלפונית' – שאל את מי שכבר הצליח


אל תסתמך רק על דעתי, אתה מוזמן לצפות במכתבי ההמלצה והוידאו ממליצים, ופשוט ליצור קשר, לשמוע אישית ממני, להתרשם וגם לדבר עם מי שכבר הצליח ( אחרי ביצוע ומימוש תהליכי השבחה 'האצולה הטלפונית' כמובן) להגיע ליעדי מכירות נשגבים שהיו לפני כן רק בגדר חלום עבורו.

 

פיתוח והשבחת מוקד טלפוני 'האצולה הטלפונית' – למי זה טוב?

  • ארגון שמבין שמוקד מכירות ושרות זה ליבת ההצלחה העסקית
  • ארגון שרוצה להגדיל אחוזי סגירה ותיאום פגישות
  • ארגון שרוצה למצות את כמות הלקוחות הפוטנציאלים
  • ארגון שרוצה לקוחות מרוצים
  • ארגון שמבין שנאמנות לקוח היא עניין מאוד ריווחי ונכון
  • ארגון שרוצה להגדיל את תקופת העסקת העובדים

 

אתה לא לבד, הדבר החשוב הוא שתדע שיש לך שותף טוב לדרך. השל רייחלביץ והצוות שלו עומדים לרשותך. יחד איתך נצליח ונביא את כישוריך כמנהל ומנהיג למקסימום. ואת הארגון למקום האמיתי בו הוא ראוי להיות. 


יצירת קשר   השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

שם מלא
טלפון
דוא"ל
נושא
הודעה


לקבלת ייעוץ עסקי (ללא התחייבות)

מלא פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם

שם
טלפון
דואל
שם חברה

מבין לקוחותינו

לקבלת טיפים

שם
מייל

כל הזכויות שמורות © השל ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני   |  ייעוץ עסקי  |  פרופיל חברה  |  בלוגתנאי שימוש  |  מפת האתר

מענה אנושי  |  יחסי ציבור   |  רואה חשבון  |  מרצים    

 


אינטרנט פולפאוור :: חברת בניית אתרים