שירות לקוחות - הרצאה, סדנה ותהליכי שיפור

להדרכה שמשיגה יעדים ומביאה תוצאות עסקיות מטורפות

 

לכל הרוחות! מישהו יכול לתת פה שירות?

 

  • איך מרגיעים לקוח כועס?
  • איך גורמים ללקוח לחייך ולאהוב את הארגון?
  • איך גורמים ללקוח לרצות את השרות/מוצר ולקנות שוב פעם דווקא ממך?
  • שירות לקוחות זה זכות וזה אפשרי לעשות טוב לללקוח וגם להרויח.


הרצאת שירות לקוחות או סדנת שירות לקוחות מלמדות, מעוררות מוטיבציה והשראה. הרצאות וגם סדנאות שירות לקוחות או שימור לקוחות שמעניקות כלים ותובנות מעולות למימוש מיד לאחר סיום ההרצאה או סדנת שירות או שימור לקוחות שלנו.תהליכי שירות ושימור נכונים מביאים להגדלת שביעות רצון לקוח, להגדלת נתח לקוח ולצמצום ההוצאה על פיצוי לקוח. זה בדיוק מה שאנחנו ב- השל ניווט עסקים מצליחים יודעים לעשות! צור קשר כבר עתה והזמן את סדנת שירות לקוחות או שימור לקוחות או את ההרצאה לשיפור שירות הלקוחות שלך. 

הרצאה או סדנה שתלמד כיצד לעבוד עם הלקוח, לייצר חוויית לקוח מעולה, לשתף פעולה ולייצר התמסרות לקוח. איך לטפל בהתנגדויות, להבין מהו תהליך שירות או שימור לקוחות מלא ונכון באמת. כיצד למצות את פוטנציאל המכירה וכיצד להגדיל עסקה, כל מה שצריך לדעת כל מנת לתת שירות מעולה. השל רייחלביץ יחד עם צוות חברת 'השל ניווט עסקים מצליחים', כאן בשביל לרתום 17 שנות ניסיון בניהול מערכי שירות לקוחות בחברות וארגונים רבים. ובקיצור... מישהו לעבוד איתו.

 סדנת שירות לקוחות | הרצאת שירות לקוחות – איך זה עובד בפועל?

 ארגון שרוצה להצליח חייב להיות  לא פחות מהכי טוב שיש בתחום שירות לקוחות. בסופו של יום, כל מאמצי השיווק המיתוג, הניהול והתפעול - הכל מתמצה לאותו רגע קסום בו הלקוח מממש את העסקה ומקבל שירות. איש שירות לקוחות או שימור לקוחות חייב להיות מקצוען לכל דבר ועניין. שירות לקוחות הוא תחום שדורש הבנה עמוקה בתקשורת אנושית ובתהליכי הנעה, טכניקות של טיפול בהתנגדויות, כלים של חוויית לקוח, יכולת ליצור כימיה וחיבה אצל הלקוח ועוד.
אם הארגון שלך רוצה להתקדם ולהוביל – הרצאת שירות לקוחות מעוררת השראה ונותנת כלים מעולים או סדנת שירות לקוחות היא אינה דבר שתוכל לוותר עליו.


אז איך זה קורה?


• היכרות עם הארגון, חולשותיו ועוצמותיו השירותיים
• בניית מודל שירות לקוחות המותאם אישית ללקוחות הארגון לרוחו
• סדנא או הרצאה מעולה וסוחפת למנהלי וצוות שירות לקוחות ברמות השונות לפי הנדרש (מרמת הדירקטוריון ועד למנהלים מתחילים)
• קבלת משוב - ולאחר שבוע, מתן רענון (אחרי התנסות הצוות ביישום בשטח)

הסדנאות לפיתוח והשבחת אנשי שירות לקוחות יכולות להימשך בין יום ועד חמישה ימים, הכל בהתאם לצורך ולאפשרויות הארגון. הרצאות נמשכות בין 40 דקות לשעתיים וחצי

 

סדנת שירות לקוחות | הרצאת שירות לקוחות  – שאל את מי שכבר הצליח

 אל תסתמך רק על דעתי, אתה מוזמן לצפות במכתבי ההמלצה, וידאו, ופשוט ליצור קשר, לשמוע אישית ממני, להתרשם וגם לדבר עם מי שכבר הצליח (לאחר אימון אנשי שירות או שימור לקוחות איתי) להביא את העסק והארגון שלו ליעדים נשגבים שהיו לפני כן רק בגדר חלום עבורו.

 

סדנת שירות לקוחות | הרצאת שירות לקוחות, מילה אישית ממני – השל

 ההצלחה העסקית שלך היא השליחות שלי ושל הצוות שאיתי. זו האמונה והמטרה הבלתי מתפשרת, הסיבה שאני, השל וכל הצוות, באים כל יום לעבודה. הדבר שנותן לנו כח ואנרגיה להמשיך ולעשות את זה, להרצות,ללוות לאמן ולתת ייעוץ מקיף ומתקדם כדי להביא אותך למיצוי כישוריך העסקיים.

 

סדנת שירות לקוחות | הרצאת שירות לקוחות – למי זה טוב?

• ארגון שמבין ששירות או שימור לקוחות זה ליבת ההצלחה העסקית
• ארגון שרוצה להגדיל אחוזי סגירה
• ארגון שרוצה למצות את כמות הלקוחות הפוטנציאלים
• ארגון שרוצה לקוחות מרוצים
• ארגון שמבין שנאמנות לקוח היא עניין מאוד ריווחי ונכון

אתה לא לבד, הדבר החשוב הוא שתדע שיש לך שותף טוב לדרך. השל רייחלביץ והצוות שלו עומדים לרשותך. יחד איתך נצליח ונביא את כישוריך כמנהל ומנהיג למקסימום. ואת הארגון למקום האמיתי בו הוא ראוי להיות. 

 

אנו מציעים סדנאות והרצאות עסקיות בתחומים של: שירות לקוחות וגם אימון שירות לקוחות, מכירות, ניהול ומנהיגות, פוליטיקה ארגונית . כל התכנים תמיד מותאמים לשפת וצרכי הארגון על מנת להגיע ליישום והטמעה מקסימאלית. 


יצירת קשר   השאירו פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם:

שם מלא
טלפון
דוא"ל
נושא
הודעה


לקבלת ייעוץ עסקי (ללא התחייבות)

מלא פרטיך כאן ונחזור אליך בהקדם

שם
טלפון
דואל
שם חברה

מבין לקוחותינו

לקבלת טיפים

שם
מייל

כל הזכויות שמורות © השל ייעוץ ארגוני

ייעוץ ארגוני   |  ייעוץ עסקי  |  פרופיל חברה  |  בלוגתנאי שימוש  |  מפת האתר

מענה אנושי  |  יחסי ציבור   |  רואה חשבון  |  מרצים    

 


אינטרנט פולפאוור :: חברת בניית אתרים